Skip to main content

E-mail marketing

Misschien is e-mail marketing wel de oervorm van online communicatie met klanten en potentials. Doordat deze communicatievorm al zo lang bestaat, moet je er rekening mee houden dat je ontvangers kritisch zijn op wat je ze stuurt, wanneer en hoe. In zowel het B2B als B2C e-mailverkeer heb je te maken met ervaringsdeskundigen. E-mailmarketing is succesvol als je content actueel en onderscheidend is, verrast en inspireert en… activeert. Onderscheidend is ook dat je in woord en beeld de relatie met je ontvanger bevestigd. Het is ‘the reason why’ om te lezen en bij jouw merk te willen horen. Als je gebruik maakt van e-mailmarketingtools en -programma’s zijn de resultaten heel goed meetbaar. Goed inregelen en finetunen zorgt voor een hoge(re) conversie (o.a. doorkliks naar je website, aankoopgedrag, respons op acties, etc.)

“Het online ecosystem van Qlikr leert je e-mailmarketing strategisch in te zetten en te verankeren in je online activiteiten. Het geeft je tools om resultaat en rendement te meten, te analyseren en bij te sturen. Qlikr zet online diensten in die helpen om de betrokkenheid van klanten en bezoekers op natuurlijke wijze te vergroten.”

Maak een afspraakMeer weten over e-mail inzetten?

Misschien ook interessant?

Website

Alles draait om online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid. De website is…

Voor meer informatie
Contentmarketing | Online ecosystem

Contentmarketing

De essentie van contentmarketing is het maken en verspreiden van waardevolle en relevante content. Niet alleen om nieuwe klanten aan te trekken en te bereiken maar ook…

Social media marketing

Social media marketing omvat het gebruik van sociale media platforms, het zijn in feite je niet betaalde advertising channels. Een strategische, goed geplande en geregisseerde inzet zorgt…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

E-mail marketing inzetten om je online communicatie verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!