Skip to main content

Contentmarketing

De essentie van contentmarketing is het maken en verspreiden van waardevolle en relevante content. Niet alleen om nieuwe klanten aan te trekken en te bereiken, maar ook om je huidige klanten te behouden en steeds weer opnieuw te inspireren, te boeien en te binden. Dat doe je o.a. met goed geschreven verhalen die opvallen en ook echt ergens over gaan. Met unieke foto’s en illustraties, met blogs, video’s, infographics en sociale media posts. Contentmarketing is essentieel om je doelgroep te bereiken, je merkidentiteit te versterken, de betrokkenheid te vergroten en natuurlijk om merkvoorkeur te creëren. Behalve de middelen die je inzet is ook een strakke, logische en vooral strategische contentplanning zeer bepalend voor succesvolle contentmarketing.

Contentmarketing | Qlikr

“Het online ecosystem van Qlikr leert je kritisch te kijken naar content, hoe en waar. Het geeft inzicht in hoe belangrijk webredactie is en waar en hoe je de ‘tone of voice’ beter kunt afstemmen op je doelgroep. Qlikr zet online diensten in die jouw contentmarketing activiteiten optimaliseren.”

Maak een afspraakMeer over content schrijven

Misschien ook interessant?

Online Advertising

In je totale marketingstrategie is online advertising een belangrijke activiteit. Welke middelen en kanalen zet je in om…

Social media marketing

Social media marketing omvat het gebruik van sociale media platforms, het zijn in feite je niet betaalde advertising channels. Een strategische, goed geplande en geregisseerde inzet zorgt…

Videomarketing

Feit; met bewegend beeld op een online medium trek je sneller en vaak indringender de aandacht. Randvoorwaarde is…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

Contentmarketing inzetten om de communicatie te verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!