Social Media beheer
Een fanclub van klanten en enthousiastelingen voor jouw bedrijf.
Een fanclub van klanten en enthousiastelingen voor jouw bedrijf.
Qlikr verzorgt jouw social media kanalen. Want juist in deze tijd is het belangrijker dan ooit om aanwezig te zijn bij je doelgroep. Steeds vaker wordt social media ingezet als zoekfunctie. Veel belangrijker nog: Ook jouw klant kijkt op je social media kanalen. Zo bepalen ze of ze je vertrouwen. Wij zouden Qlikr niet zijn wanneer we ook hier een Qlik voor je gaan maken. Je wordt goed vindbaar op je social media kanalen en je fanbase groeit.
✔ Facebook ✔ Instagram ✔ YouTube ✔ LinkedIn ✔ Twitter ✔ Snapchat ✔ TikTok ✔ Pinterest
Social media is een vak apart. Het heeft alles te maken met jouw doelgroep. Hiervoor wil je je doelgroep echt kennen en de content zo inrichten dat ze niet alleen fans worden, maar juist ook klant worden. Als ware social geeks zorgen wij dat we elke keer weer met gevatte oplossingen komen.
Welk bedrijf ken jij op social media? En precies daarom is het belangrijk hier de juiste aandacht aan te geven.
Voordat we überhaupt een contract aangaan is het natuurlijk belangrijk dat we elkaar gesproken hebben. Dit gesprek is ter oriëntatie zodat wij precies weten welke wensen er zijn.
In het geval van een premium pakket komen we graag bij je langs. Wel zo gezellig. We praten dan verder over welke content je wilt maken, welke kanalen we het best kunnen inzetten en niet onbelangrijk: elkaar ontmoeten en leren kennen.
Gaan we samenwerken? Leuk! In elk pakket betaal je eenmalige opstartkosten. Hiervoor zorgen we dat de profielen op de social mediakanalen goed staan ingesteld, richten we het social media platform in, maken we een strategisch plan en de contentplanning voor de eerste 2 maanden.
Om een goed beeld te geven van de mogelijkheden voor jouw organisatie maken we een social media plan. Hierin vind je wat we, waar we en met welke tone of voice we berichten gaan plaatsen. Bovendien stellen we doelen op voor bereik, engagement en volgers.
Iedere twee maanden maken we een contentplanning. Hierin staat wat, wanneer en waar we de social berichten plaatsen. De planning sturen we naar je op en bij akkoord beginnen we met schrijven van de content en de opmaak van de beelden. Ook dit checken we bij je, vervolgens plannen we de berichten in.
Meten is weten… maar dan begint het pas! Elke maand bespreken we de rapportage met je en maken aanpassingen op het plan waar nodig.
Je krijgt je eigen persoonlijke social mediamanager die van alles op de hoogte is. Wij houden van korte lijntjes en staan in nauw contact met de klant.
Wanneer je dit leest, was je eigenlijk al overtuigd. Hoe we dat weten? Omdat we alles altijd meten. En zo zit dat ook bij social media prestaties. Omdat we het in het kopje beloofd hebben, gaan we toch nog een opsomming voor je maken:
Qlik even op onderstaande knop. Dan zorgen wij dat je social media kanalen binnenkort niet alleen gezien maar ook herinnerd worden.