Skip to main content

Social media marketing

Social media marketing omvat het gebruik van sociale media platforms als Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok e.a. Het zijn in feite je niet betaalde advertising channels. Een strategische, goed geplande en geregisseerde inzet zorgt ervoor dat je bedrijf, product of dienst beter gevonden wordt en meer aandacht krijgt. Belangrijke punten voor social media marketing: hoe, wat, voor wie en wanneer. Kijk naar je totale marketingstrategie en commerciële doelen, die zijn bepalend voor je online aanwezigheid en activiteiten en hoe jij je verhaal vertelt. In z’n algemeenheid geldt: hoe authentieker, hoe geloofwaardiger. Social media beheer is essentieel. Kijk, vergelijk, analyseer je resultaten en optimaliseer waar nodig.

“Met het online ecosystem van Qlikr bepaal je welke social media kanalen je het beste kunt inzetten. Voor welke doelgroepen en wanneer. Het leert je ook hoe je resultaten moet lezen en waar (e.o. wanneer) je moet bijstellen. Qlikr zet online diensten in die inzicht geven in je aanwezigheid en resultaten op social media.”

Maak een afspraakMeer over social advertisingMeer over social media beheer

Misschien ook interessant?

Influencer marketing

Bij influencermarketing maak je gebruik van invloedrijke personen die online jouw merk, product of dienst promoten en naamsbekendheid vergroten. Alles draait hier om vertrouwen, eerlijkheid en…

Online Advertising

In je totale marketingstrategie is online advertising een belangrijke activiteit. Welke middelen en kanalen zet je in om…

E-mail marketing

Misschien is e-mail marketing wel de oervorm van online communicatie met klanten en potentials. Doordat deze communicatievorm al zo lang bestaat, moet je…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

Je online communicatie verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!