Skip to main content

Influencer marketing

Bij influencermarketing maak je gebruik van invloedrijke personen die online jouw merk, product of dienst promoten en naamsbekendheid vergroten. Met invloedrijk  bedoeld dat de mensen die je inzet een groot, kwalitatief en relevant volgerspubliek hebben op sociale media. Influencermarketing is een effectief middel om nieuwe doelgroepen te bereiken en om nieuwe producten of diensten te lanceren. Bij influencermarketing draait alles om vertrouwen, eerlijkheid en authenticiteit. Die zorgen voor binding, betrokkenheid en merkvoorkeur bij je doelgroep(en). En nog belangrijker, ze zorgen voor aanbeveling in de vriendenkring van je doelgroep(en) (endorsement).

Influencer marketing | Qlikr

“Met het online ecosystem van Qlikr bepaal je of en wanneer, voor wat en voor welke doelgroepen je het beste influencer marketing kunt inzetten. Het verschaft ook inzicht in de feedback en daar waar je je boodschap misschien moet aanpassen. Qlikr zet online diensten in die inzicht geven in de samenhang van je online marketingactiviteiten en waar je misschien kansen laat liggen.”

Maak een afspraakMeer over influencers inzetten?

Misschien ook interessant?

Social media marketing

Social media marketing omvat het gebruik van sociale media platforms, het zijn in feite je niet betaalde advertising channels. Een strategische, goed geplande en geregisseerde inzet zorgt…

Online Advertising

In je totale marketingstrategie is online advertising een belangrijke activiteit. Welke middelen en kanalen zet je in om…

E-mail marketing

Misschien is e-mail marketing wel de oervorm van online communicatie met klanten en potentials. Doordat deze communicatievorm al zo lang bestaat, moet je…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

Influencer marketing inzetten om online communicatie te verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!