Leadgeneratie strategie voor Ambra Kozijnen

Ambra Kozijnen is altijd op zoek naar meer marktbereik. Met een slimme leadgeneratie strategie haalt het bedrijf iedere maand nieuwe warme leads binnen.

Leadgeneratie strategie voor Ambra Kozijnen

Ambra Kozijnen is officieel dealer en installateur van onder andere kunststof kozijnen, deuren en schuifpuien. Ze zijn voornamelijk actief in Leiden en de Duin- en Bollenstreek. Het bedrijf is altijd op zoek naar een groter marktbereik en daar kwam Qlikr kijken: hoe kan online marketing Ambra Kozijnen helpen aan meer klanten?

Resultaten

80000
Impressies per maand
13.7
Gemiddelde CTR
25
Meer leads
leadgeneratie Ambra Kozijnen| Qlikr

Skills

  • Online adverteren (SEA)

Plan van Aanpak

Leadgeneratie strategie

Even terug naar de basics: leadgeneratie is de manier om potentieel geïnteresseerden kennis te laten maken met jouw product of dienst. Het is een slimme manier om mensen die je nog niet kent, maar die wel nieuwsgierig zijn naar jouw producten of diensten, op te sporen. Het uiteindelijke doel? Hen overtuigen dat wat jij verkoopt, precies is wat zij nodig hebben. Dit is dan ook de strategie die we voor Ambra Kozijnen hebben gekozen. Maar hoe? Lees snel verder!

Inzet van landingspagina’s

We hebben de landingspagina’s onder de loep genomen. Dit zijn de pagina’s waarop je terecht komt als je op een advertentie klikt. We hebben niet zomaar wat landingspagina’s in elkaar gezet. Nee, we hebben voor elk specifiek thema rondom de campagne voor Ambra Kozijnen een aparte pagina gemaakt. Zo kan elke pagina perfect inspelen op de unieke vragen of wensen van de bezoeker. Deze pagina’s zijn onze digitale verkopers: erop gericht dat de bezoeker boeiende en interessante informatie vindt en zo overtuigd wordt om een stap verder te gaan: contact opnemen.

Inzet van diverse kanalen

Om ervoor te zorgen dat de landingspagina’s de aandacht krijgen die ze verdienen, hebben we Google Ads campagnes opgezet. We richten ons op mensen die actief zoeken naar wat wij te bieden hebben. Maar daar stoppen we niet. We gebruiken ook retargeting via het displaynetwerk van Google om mensen die al eens een kijkje hebben genomen, een klein duwtje in de rug te geven. Zo van: “Hey, weet je nog dat je interesse had in onze kozijnen? Kom nog eens kijken!”

Deze mix van gerichte landingspagina’s en slimme Google Ads campagnes maakt onze leadgeneratiestrategie zowel effectief als efficiënt. We bereiken niet alleen meer mensen, maar ook de juiste mensen op het juiste moment. En dat betekent: meer en betere leads voor Ambra Kozijnen. Zo simpel kan het zijn.

leadgeneratie Ambra Kozijnen| Qlikr

Wat kan Qlikr voor jou betekenen?

Enthousiast geraakt van deze vlammende lead generatie strategie? We komen graag met je in gesprek. We drinken graag vrijblijvend een kop koffie om te sparren over hoe we jouw online vindbaarheid kunnen verbeteren.