Skip to main content

SEO

SEO (zoekmachineoptimalisatie) is ‘de kunst’ van het slim optimaliseren van je webcontent, waardoor je website structureel beter scoort in de organische zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Organisch betekent kortweg dat je site spontaan gevonden wordt, dus zonder betaalde (vaak kostbare) online campagnes. Zaak dus om structureel aandacht te besteden aan relevante en waardevolle content. Met als inzet; beter, vaker en goedkoper gevonden worden. Optimaliseren begint met een technische analyse van o.a. de webcontent, de site-architectuur en hoe het verkeer van externe links naar jouw website loopt. Logisch dat je daarbij ook kijkt naar wie er op je website komt en wat ze daar doen. Klopt dat met je online marketingstrategie?

SEO | Qlikr

“Met het online ecosystem van Qlikr kijken we naar alle factoren van je huidige websiteverkeer. Die checken we met de online marketingstrategie en samen optimaliseren we vervolgens de webcontent waar dat nodig is of beslist moet. Qlikr zet online diensten in die zorgen voor optimale vindbaarheid.”

Maak een afspraakMeer over zoekmachineoptimalisatie

Misschien ook interessant?

Linkbuilding

Linkbuilding zorgt ervoor dat je via links van andere websites, bezoekers naar jouw website trekt. Het is een belangrijk onderdeel van je SEO-strategie, omdat…

Contentmarketing

De essentie van contentmarketing is het maken en verspreiden van waardevolle en relevante content. Een belangrijk onderdeel van je SEO. Niet alleen om nieuwe klanten aan te trekken…

Analyse en performance

Voor al je online marketingactiviteiten geldt dat rapportage de basis is. Door regelmatig kritisch naar je resultaten te kijken en te analyseren wordt duidelijk…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

SEO inzetten om je online communicatie verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!