Skip to main content

Online advertising

In je totale marketingstrategie is online advertising een belangrijke activiteit. Welke middelen en kanalen zet je in om gevonden te worden, nieuwe klanten te werven en je verkoopdoelen te realiseren. Bij online advertising gaat het om wat je doet, voor wie, wanneer (timing) en natuurlijk wat het opbrengt. Conversie is daarbij het sleutelwoord. Advertentiekanalen zijn o.a. Google Ads, YouTube, Meta, LinkedIn en Pinterest. Online advertising draagt bij om beter zichtbaar en vindbaar te zijn, meer websiteverkeer te genereren of om leads te genereren. Je kunt inzetten op specifieke zoekwoorden en doelgroepen, waardoor je advertentie alleen getoond wordt aan mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in de producten of diensten van je bedrijf.

“Met het online ecosystem van Qlikr bepaal je welk advertentiekanaal het meest geschikt is voor jouw bedrijf, product of dienst in combinatie met de door jou beoogde doelgroepen. Qlikr zet online diensten in die inzicht geven in advertentieresultaten en hoe deze verder te optimaliseren.”

Maak een afspraakMeer over social advertisingMeer over Google advertising

Misschien ook interessant?

Contentmarketing | Online ecosystem

Influencer marketing

Bij influencermarketing maak je gebruik van invloedrijke personen die online jouw merk, product of dienst promoten en naamsbekendheid vergroten. Alles draait hier om vertrouwen, eerlijkheid en…

Social media marketing

Social media marketing omvat het gebruik van sociale media platforms, het zijn in feite je niet betaalde advertising channels. Een strategische, goed geplande en geregisseerde inzet zorgt…

Voor meer informatie

E-mail marketing

Misschien is e-mail marketing wel de oervorm van online communicatie met klanten en potentials. Doordat deze communicatievorm al zo lang bestaat, moet je…

Waarom werken met het online ecosystem?

Jouw marketingdoelstelling: duurzaam de juiste doelgroepen bereiken via de juiste on- en offline kanalen. Het online ecosystem van Qlikr laat zien welke communicatiekanalen en -middelen er zijn, welke jij gebruikt of juist ontbreken en hoe je deze zo optimaal mogelijk kan inzetten. Inzicht begint altijd met een kritische analyse van hoe je het nu doet (cijfers dus!) en waarmee. Hoe effectief is je huidige online omgeving (website), welke kanalen en middelen gebruik je. Hoe, waarom, voor wie, wanneer. En niet alleen dat, klopt ook de samenhang, zet je je middelen logisch in en vooral, versterkt the medium the message (…en andersom natuurlijk).

“Met ons online ecosystem laten we jou zien wat anders of beter kan, wat ontbreekt en… waar beslist nog kansen liggen. Qlikr zet online diensten in die jouw marketingcommunicatiemix 100% resultaatgericht versterken.”

Terug naar online ecosystem

Je online communicatie verbeteren maar je weet niet zo goed hoe? Bij Qlikr hebben we de kennis en ervaring in huis!